Közműátírás és adatváltozás bejelentés sorban állás nélkül?

 

Igen, ez lehetséges! A SMART Ingatlan kollégái az adásvételi szerződés aláírásával sem engedik el Ügyfeleink kezét, a közműátírás és adatváltozás bejelentést is elintézik helyettük. Kényelmesen, gyorsan, egyszerűen!

 

 

 

Ez hogyan lehetséges?

 

A Változásbejelentő.hu oldallal való együttműködésünk keretein belül országosan több mint 100 hazai szolgáltatónál (áram, gáz, víz, távhő, hulladék, kéményseprő, mobil, internet stb.) indítjuk el a közműátírást Ügyfeleink helyett. 

 

 

 

A közműátírás és adatváltozás menete:

 

  • Kollégáink egy meghatalmazás aláírásával elindítják az átírási folyamatokat.
  • A Változásbejelentő.hu oldalon keresztül a szolgáltatóknak közvetlenül, elektronikus úton küldik el a megfelelő űrlapokat a szükséges dokumentumokkal együtt.
  • Az esetleges hiánypótlásokról értékesítőink tájékoztatják Önt.
  • A szolgáltatók postai úton küldik meg a további információkat és a szerződést az átírás lezárásához, de az egyes cégeknél ez a folyamat eltérő lehet.

 

 

Miért érdemes a SMART Ingatlannál intézni a közműátírást és az adatváltozást?

 

  • Kényelmes: kollégáink mindent elintéznek Ön helyett, nem kell napokat sorban állással töltenie, nincs ügyfélfogadási idő, zárvatartás.
  • Professzionális: adatai egyszeri megadásával, és a szükséges dokumentumok átadásával kollégáink fogják elintézni Ön helyett az átírásokat és a változásbejelentést.
  • Időtakarékos: Adásvételi szerződéskor megadott adatai alapján elindítható a folyamat.
 

Amennyiben bővebb tájékoztatást szeretne, ne habozzon!

 

Írjon nekünk az info@smartingatlan.hu címre, vagy hívjon minket a +36 1 796 3180-as számon! 

 

 

Megosztás emailben